Zvažte cestu slevových portálů
Pokud začnete svoje služby propagovat na slevových portálech, za krátký čas prodáte velké množství kupónů a zákazníci se k Vám budou hrnout. Pěkná představa – ALE POZOR! Provozovatelé slevových portálů Vás budou tlačit do vysokých slev, aby koncová cena pro potenciálního zákazníka byla co nejnižší a nejzajímavější. Vaše služba půjde na odbyt, ale kdo z toho celého bude profitovat? Každý kromě Vás! Vy nejenže rapidně snížíte cenu a tím i Váš profit, ale ještě provozovateli slevového portálu musíte zaplatit přibližně 20 - 30% z ceny každého prodaného kuponu.
Pokud budete chtít i něco vydělat, budete nuceni provádět služby velmi rychle, abyste jich stihli co nejvíce – logicky půjdete cestou kvantity a nikoli kvality, neboť nebudete moci službu provádět na 100%. Budete unavení, zničení, práce bude odvedena podprůměrně, chemie se bude spotřebovávat více a více, ale výdělek nebude za moc stát. Mýlíte se, pokud si budete myslet, že zákazník se k Vám vrátí – je to slevový turista a v budoucnu si pravděpodobně bude hledat jinou firmu, která poskytuje slevu, stejně jako si našel i Vás. Proto se pořádně zamyslete, zda chcete jít cestou kvantity nebo si budete chtít práci vychutnávat a těšit se s pracovníky a zákazníky z opravdu kvalitního výsledku – nádherně čistého auta.
Zvažte cestu nejnižších cen
Pokud půjdete cestou nejnižších cen, pak nemůžete jít cestou kvality. Dříve či později si budete klást otázku – proč budu dělat práci na 100%, když mám tak nízké ceny? Budete upouštět z kvality, až se může stát, že v očích zákazníka budete podprůměrná autoumývárna. Zákazník se k Vám nebude vracet ani Vás doporučovat. Nejnižší cena může u zákazníka vyvolat i pochybnost – jak mi mohou vyčistit auto kvalitně za tak nízkou cenu? Raději ani nebude riskovat a nepřijde. Proto dobře zvažte cestu nejnižších cen, udělejte si dobrý průzkum služeb a cen u konkurence a klidně se vydejte zlatou střední cestou – určitě uspějete!
Zvažte cestu výrazných slev pro firmy s velkým vozovým parkem
Firmy s velkým vozovým parkem dostávají mnoho nabídek spolupráce od autoumýváren. Tím se dostávají do pozice kladení si podmínek většinou výhodných jen jednostranně… Nejen, že si sjednají zcela nízké ceny, ale častokrát je třeba auta vyzvednout a vyčištěná vrátit zpět – tzv. pick up service, mnohokrát v šibeničním termínu a s upřednostněním před běžnými zákazníky. I v tomto případě se dostanete do časového stresu způsobeným pick up servisem, budete mít méně času na běžné zákazníky a za vykonanou práci dostanete odměnu v podobě úhrady faktury v horizontu 30 dní, o kterou se musíte častokrát doprošovat.
Všechny výše uvedené případy mají společné
– nižší profit
– stresovou práci
– nedůsledný výsledek
– vysokou spotřebu chemie
– práci si určitě nevychutnáte
ZVAŽTE CENOVOU POLITIKU A ZVOLTE CESTU KVALITY – URČITĚ USPĚJETE!!!
autor - Martin Jaša
ESHOP DOPRAVA ZDARMA
při nákupu v eshopu
nad 3900,-Kč
MOBILNÍ PRODEJCI, ŠKOLITELÉ, PORADENSTVÍ
STŘ. A JIŽ. ČECHY
ČENĚK ADAMEC pravidelně navštĕvuji tyto mĕsta:
00420 606 707 252
PRAHA A SEVER. ČECHY
KAREL SCHŮT pravidelně navštĕvuji tyto mĕsta:
00420 606 707 131
MORAVA
IVAN VLACH pravidelně navštĕvuji tyto mĕsta:
00420 608 707 267