V terénu se často setkáváme s otázkou ohledně čištění kotoučů, kolik kotoučů použít v daném kroku, jak o ně pečovat v průběhu procesu, kdy je pak vyprat, jakým způsobem je prát a jak je sušit.
Pravidelné čištění leštících kotoučů během a po leštění, zajistí jejich správnou funkci a rapidně prodlouží jejich životnost .
Naše
kotouče Scholl Concepts jsou prosnule známé jak
kvalitou tak i opravdu
dlouhou životností a z toho důvodu i trochu vyšší cenou. No správnou péči potřebují všechny kotouče, tak pojďme na to.
Kotouče je lepší střídat po pár dílech - třeba střídat 2 stejné kotouče na jednom autě v daném kroku. Používejte opravdu přiměřené množství pasty - čím více pasty je v kotouči, tím horší je práce s ním, jeho čištění i samotný výsledek leštění.
Během leštění je třeba kotouč pravidelně vyfoukávat stlačeným vzduchem ( kompresor ). Kotouč se tak nezanáší a částečně se i chladí, pokud není kompresor tak jako nouzové řešení je roztočená leštička na nejnižší otáčky a jemný přítlak
kartáčkem od venkovního okraje až po střed..
Ideálně hned po leštění je dobré kotouč vyprat ručně - je to nejšetrnější metoda.
- do kbelíku si napusťte teplou vodu
- kotouč nechejte jen pár minut odmočit
- ručně nebo kartáčkem na kotouče Scholl Concepts kotouč vyčistěte
- jemně vymačkejte vodu
- volne vysušte na sušáku
Praní pod tekoucí vodou
- kotouč vymáchejte pod teplou tekoucí vodou
- aplikujte tekutý mýdlo a properte v ruce
- opět kotouč vymáchejte pod tekoucí vodou
- neždímejte jako hadr, pouze vymačkejte zbytek vody
- volně vysušte na sušáku
Prani v Pad Washer
postupujte dle návodu
TYP: pro rychlejší sušení, můžete kotouč nasadit na rotační leštičku a roztočit, rotací dojde k vylétnutí zbylé vody - tento proces udělejte v kbelíku aby voda nebyle všude kolem. Pokud je třeba, kotouč ještě naposledy vyfoukejte stlačeným vzduchem.